Avoimet kylät Korkeaojalla

Korkeaojan kylä on avoinna tänäkin vuonna valtakunnallisena avoimet kylät-päivänä. Luvassa ainakin rompetori, olet tervetullut myymään tai ostamaan. Varaa paikkasi sähköpostilla kvakyhdistys@gmail.com. Yhdistyksen aktiivit pitävät kioskia, josta voit ostaa mm. makkaraa, kahvia, kastettavaa ja virvokkeita.

Paikallisena yhteisöllisen kyläaktivismin keskuksena tunnettu  Korkeaojan kylä avaa ovensa ja kutsuu maailman kylään. Luovan kupliva kylä kutsuu myös sinut jättämään kädenjälkesi yhteiseen ympäristöön liittymällä mukaan kylätalon alakerrassa pidettävään osallistavaan seinämaalaustyöpajaan, jossa annetaan luovuuden kukkia ja herätetään yhdessä uusin värein eloon ajan tomuttamia tiloja. Työpajan vetäjänä toimii kuvataiteilija Elisa Pirinen, ja työpajaan pystyy osallistumaan tapahtuman aukioloaikana klo 10-15.